Cu totii ne doream sa ajungem mari, sa avem bani ... sa ne luam BOMBOANEEEEE, sau cel putin asa gandeam eu.
Guma de mestecat, de care nu ma mai saturam 3-4 mancam odata... a era sa uit, mai important de cat guma erau surprizele cu masini, care "picau" la Turbo. ce vremuri


Daca eram cuminti parintii ne aduceau un baton de Koukou Roukou sau cum le ziceam noi "Cucu Rucu"


Si acum cand ascult Lambada imi aduc aminte de cum topaiam printre adulti, imi era draga piesa asta.

Desi eu nu am avut, aveau ceilalti, si stateam la rand sa ne jucam, era o bucurie foarte mare, era afara( un fel de Nirvana pentru noi) si ne jucam pe...


Vara cand era foarte cald, mancam ,neiertatoarea cu gatul nostru " INGHETATA" care se gasea la vafa sau la pachet, la noi asa era.

Parintii ne certau de fiecare data, " Iti strici dintii" iar noi parca din aia mancam mai cu pofta

Pe timpul vacantei de vara, ne "bateam " cu pistoalele cu apa ( in cazul copilariei)

Desenele erau si ele deasemenea indragite de catre noi copiii chiar si cei mari se mai uitau.



Vezi mai multe din Desene animate pe 220.ro
pacat ca nu sunt si in romana.

Veselie mare cand cineva facea rost de un video, binenteles cu imprumut!!!

Ce mai cantam " Fata draga nu fi trista..."

Si ea a facut parte din viata noastra.

Cu siguranta sunt mult mai multe lucruri de care ne leaga copilaria sau tineretea.
Ce vremuri....